#36641
+
42
-
5
0
(@twinlight) hahaha va dåliga 3com är :D
(@twinlight) Jisses. Enorma problem att ta in information på deras supportavdelning.
(@twinlight) Jag mailade dom och sa "Jag har inget företag, vill inte ha nått och vill inte/kan inte registrera nått företag hos er!" svaret jag fick var "Vi kan fixa detta åt dig om du ger oss företagets adress, företagets namn och din esupport adress."
(@twinlight) Hur jävla trög får man bli?
(@twinlight) Nu får de fan ett oseriöst svar tillbaka.
(PinkBunneh) ge dem telias adress o support
(PinkBunneh) :D
(PinkBunneh) haha
(@twinlight) Nej jag hittar på ett hemligt företag istället.
(@twinlight) The reason you are receiving this error is because your esupport account is not linked to your company profile. We can go ahead and do this for you but will need the following information from you first.
(@twinlight) Dear Support team,
(@twinlight) The reason you are recieving this reply is because I contacted you about a non working esupport accout due to me not having a company and I sure wont start a company only to be able to register it with you so I can check warranty status on my switch.
(@twinlight) But if you really need a company lets call it Null Inc.
(@twinlight) The company (Null Inc) is located at a secret goverment area so I cant tell you the real adress. Its kind of out of this world considering my research on temporal displacement and quantum mechanics. Its there but its not "there" if you get what I mean.
(@twinlight) Ska bli intressant och se hur seriöst 3com tar mig i framtiden.