.
« < 1 > »
/!\
ugglA : 2007-05-08 18:45:51
tekniker kostar väl i allmänhet mera än att göra det själv, så jag undrar om killen faktiskt bara spelar dum?
/!\
Lucifer : 2007-05-08 19:34:55
Speciellt med tanke på nivån på HP supporten/teknikerna. (ett bränt moderkort och en rosa skärm...)
/!\
BunnY : 2007-05-08 23:10:16
han har kanske gratissupport 1 år eller nått. varför måste det vara nån som klagar på varje citat?
/!\
kristnjov : 2007-05-09 00:07:05
BunnY, det är det kommentarerna är till för.
/!\
Hjorten : 2007-05-09 00:26:02
Det var som fan, var inte direkt igår man såg R-mus.
/!\
konaya : 2007-05-09 16:38:07
Heheh ^^ en annan sak som är rolig att göra är ju att vara FÖR duktig, har en supportkille som hatar mig för att jag gräver för mycket i deras produkt och gör fulhack lite här och där <3
/!\
Rower : 2007-05-11 06:04:12
konaya: så varför ringer du då supporten?
för att du saknar vänner?
Och btw så kan jag nästan slå vad om att det är hempc support det handlar om.
Killen var inte direkt smart, är det så att minnena inte är trasiga och dom tar inte det på service eller nått för att titta på skiten så kan han bli debiterad för det..
Jävla pucko.
/!\
miono : 2007-05-12 01:24:21
Öh, om HPs supporttekniker tar beslut om att hämta in datorn på service så lär ju inte slutkund bli debiteringsskyldig.
/!\
R-mus : 2007-05-13 15:20:46
Hejsa hejsan, självaste musen här! Se där vad folk lägger upp när man vänder ryggen till. Bara för att förtydliga det hela så har vi påplatsen garanti genom jobbet. Så de roliga med det hela är att han kommer och gör det jag vanligtvis gör själv, tjäna pengar på att andra jobbar är väl trevligt? Puss på er puckon

Ps. han bytta moderkort och minne, å nej det kostar inte oss en spän. Ds
/!\
extince : 2007-05-20 13:29:58
undrar om det var Infocare Service som tog hand om det, hade det varit hempc hade inte slutkund blivit debiterad, hade det däremot varit försäkringsärende så hade slutkunden blivit debiterad (minns inte om det bara är självrisk eller om det är arbetskostnaden på 500 spänn också). Btw, helpdesksnubbarna är riktigt korkade ibland ni ska se felbeskrivningarna teknikerna får därifrån, tro fan att man lagar fel fel ;)

« < 1 > »