« < 1 > »
/!\
ugglA : 2007-04-21 10:44:23stabil tekniker:P
/!\
Berjj : 2008-08-06 14:47:25Tekniker kan inte ett skit nuförtiden. Jag vet, jag är det nämligen själv. =p
/!\
Proximity : 2008-09-11 08:57:19Det är för att allra flesta kunder är ännu dummare än "teknikerna" därav behövs ingen kompetens, det en "IT-supporttekniker" gör om man ringer sin ISP är att dom ber en "högerklicka på de två datorerna nere i högra hörnet och välj reparera!" när man redan sagt att man kört både flushdns, releasat och renewat IP och inget hjälper - då vet man att man har med kompetenseliten att göra.
/!\
pikzel : 2008-10-21 11:40:29Proximity: Det gör man för att kunderna är "jättekunniga" och säger att de gjort massa saker som de inte alls har gjort. Faktum är att de hört någon slänga sig med såna häftiga uttryck och de testar det själv. Sen när man får dem att verkligen starta om datorn så löser det problemet.
« < 1 > »